July 27, 2011

SiLVeR SpOoN

Salam...

Demam makin teruk..saya terpaksa MC rini. Ni dah kira ok skit. Jap gi nak gi clinic pebrete saya kt Giant Kota Damansara. Ubat dr clinic tu memang power..kalo saya batuk dan demam..makan jer ubat dr clinic tu..InsyaAllah esok mesti ok...apa2pun semuanya dr Allah.

Biasa dgr restaurant Silver Spoon?? Restaurant ni kt The Strand Kota Damansara. Selalunya2 saya ke sini time supper...nak makan waffer. Smlm saya xlalu nak makan2 apa2..so my sis bw dtg sini..dah lama xdtg sebenarnya sbb kami xselesa ngn waiter yg suka memerhati kita mkn..dah la customer xramai. Dinasihatkan jgn order cappuccino, latte, mocha ...xsedap..tp jus sedap. Tp malam semalam saya just order earl gray tea jer. Restaurant ni milik org melayu. Selalunya saya kena tunggu lama utk waffer sbb dorg amik masa nak panaskan acuan...


Can see my yummy waffer...saya minta letak more chocolate. Rasa waffer ni xmcm kita makan kt kios2...ni xmuak dan crunchy.

Marinara spaghetti...boleh tahan


Xleh minum ais..nanti kongkangkongkang :P



No comments:

Post a Comment