July 15, 2011

IcHiBan - Again and again :)

Malam semalam my sis ajak pergi Ichiban. Dia betul2 "ketagih" ngn Japaneses food kat situ..hehe. Yelah..makanan sedap dan layanan amat bagus. Kali ni saya order lain skit..dah lupa dah nama meal saya tu..xper2..jom layan pic.

Berapa kali pergipun my sis sure order ni..apa ntah namanya..tp bahagian atas tu isi salmon. Selalunya dia akan minta mayonis utk mkn ngn makanan ni. Bahagian bwh plak nasi. Mcm selalu..set ni dtg ngn miso soup.


Taraaaa...saya punya dasyat betul. Dlm set ni ada nasi, salmon, miso soup, telur stim, taufu dan tembikai..salmon tu digoreng dan bila serve dorg boh kicap..siap ada api lg tu ha...memang sedap.



Teruk betul saya ni..pas je makan ni..kenyang gila2. Xpernah rasa kenyang smpai cmtu sekali. kat umah duduk kejap je terus terlena..sekian lamanya smlm sy tido awai. Rasa lalok sgt..ntah apa org letak dlm makanan saya smlm...hehehe. Kalo xsalah 9.30 dah tido smlm.

1 comment: