August 19, 2011

DuiT RaYa !! DuiT RaYa!!

Salam...

Bahang hari raya dah rasa dah ni..hehe...kt opis radio mmg terpasang..lite fm...lagu rayapun ada kt siaran radio ni. Tak sabar tul nak balik kampung. Saya yg selalu balik kmpg ni excited giler, sure yg dah lama xbalik kmpg lg excited kan??

Hmmm...duit raya dah standby ke?? Selalu2 nya bank akan buka utk pertukaran duit raya bila
2 weeks lg nak raya..bila jer sampai masa..saya terus serang bank nak tukar duit. Mcm tahun lepas xde duit singgit2 keras..Alhadulillah tahun ni ada.



See?? Saya dah ada beberapa jenis collection angpow raya..hehehe. Yg Coklat dr UOB bank..opis bagi...ijau tu Hong Leong bank..dpt time tukar duit raya smlm...yg satu lg tu dr Ariani..dpt free gak time beli tudung raya...xcukup lg ni..yela dgr cter ayah saya nk bg angpow kt semua budak2 yg dtg beraya. Selalu2nya bg kt sedara2 jer...xsyok la kalo xboh dlm angpow kan?? hmmm....nak kena cari kt bank lain plak ni..hehehe..selalu2nya kalo bank yg dah kehabisan duit tukar, drg akan bg jer angpow kosong berapa jer kita nak..saya pernah wat cmtu last year. :P

2 comments: