March 7, 2011

LoNDoN - CaMdEm MaRKeT

Berpusing2 skit nak pergi Camdem Market..naik turun tube..penat tul. Camdem market ni org kata brg murah2..dia mcm pasar pagi..ada gak la kedai2. Saya sempat beli baju pakai gi office 2-3 helai..mmg murah la.

Seat skuter dijadikan kerusi utk food court ni..unik kan?


Cina ni org ipoh..ceria tul dia..bila sy ckp sy org penang, dia siap ckp kwn yg dok masak tu org penang gak. Siap ajak makan lg kt gerai dia..xde la saya mkn..sure xhalal nyer lah. Kat sini leh dpt makan asia mcm thai, china dan mcm2 lg

Sungai kat Camdem market ni ada bot..ada org kata boleh naik dan dia akan bawa balik ke London town..tp saya xtau cmner nak naik..

Banyak sgt kedai nak masuk..xterabis la nak masuk. Ada gak beli souvenir skit2 kat sini.

Dari camdem town ni boleh pergi zoo..xjauh la, tp saya still ambik bus. Tapi so sad sebab zoo ni close awal. Pukul 4 dah close...dah la bus xlalu depan zoo..kena jln skit..tup2 close plak..haiya. Tapi xper sbb saya jumpa satu part yg cantik view dia..so bergambar lg..hehe






No comments:

Post a Comment