April 30, 2014

Untuk Kali Ke 2..Thanks Prof

Assalamualaikum....

Time saya menulis entry ni jam menunjukkan nak pukul 2am. Agak tegang urat kat bahagian belakang sejak seminggu dua ni sebab banyak sangat kerja office nak diabiskan. Sambil2 abiskan keje office yang menimbun ni..nak relax menulis blog kejap..hehe. Sambil-sambil tu jugak..belek2 blog list blogger2 yang lain...wahh ramai sunggu ke Japan dan Korea..maybe sebab semua nak enjoy trip ketika cherry blossom. 

Oh ye...entry ni just nak ucapakan terima kasih yang tak terhingga kepada Prof (http://nota-kembara.blogspot.com/) yang termasuk yang ni dah kali ke-2 hadiahkan saya barang. Saya doakan murah rezeki Prof dan bahagia selalu :)



 Teruja sangat bila Prof suruh saya baca entry blog beliau yang terbaru....sekali terjojol bijik mata bila diiktiraf komentator paling rajin No.3..hahaha. Terharupun ada....hahaha. Prof nak tahu kenapa saya suka baca blog Prof dan komen selepas baca?? Sebab paling utama adalah...saya suka info serta cerita Prof yang bukan copy and paste dari google dan sebagainya. Bila baca tu..macam seolah-olah diri sendiripun melaluinya. Tak semua blogger menulis macam Prof. 2nd blog saya suka juga baca gaya penceritaan adalah Kak Azian dan seterusnya Mie. 


 Bangganya..hehe....saper-saper yang nak macam hadiah saya dapat ni...sila la layari website yang tertera di atas


 

 Prof..bila saya bagai topi dan T-shirt ni..dah macam rapper dah rupa saya...hahaha. T-shirt ni kualiti sangat bagus!!!

Prof...you surprise me...later I pulak surprise you...haha. Wait and see yaaaa!!!




8 comments:

  1. Alhamdulillah saya punya pun dah sampai... topi merah dan T-shirt hitam...

    Bolehlah pakai untuk next trip nanti...

    ReplyDelete
  2. Zila...waduhh...jam 2 pagi belum tido..buat keja opis di rumah..siannya..jgn kerapa sgt tdo lambat ye tak baik utk kesihatan..pastu x lama lagi Zila tu nk travel jauh hikss...sshhh

    Waahh..bestya hadiah dari prof NA..rezeki jgn di tolak

    Amoii! Pak Lang Mie pun dpt iyer..hai dhr kata sendang menghitung hari nk jenjalan dalam bln Mei ni..uhuhhu..JM duduk diam2 kat umah yek

    ReplyDelete
  3. boleh pakai utk next trip..mcm En Mie tu..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah sampai. Syoknya saya tengok Zila gembira :)

    Nanti next trip pakailah topi & t-shirt ni, lepas tu tangkaplah gambar. Nak juga tengok Zila menggayakannya.

    Mie pun kena buat yang sama tau.

    Ada surprise untuk saya juga he he he ...suspens ni... :)

    ReplyDelete
  5. Mie --> Mie baju merah..saya hijau..wahh. Tertanya2 saya kemana sebenarnya mie nak pegi dgn Air Asia X tu :)

    JM --> What to do JM..kena siapkan keje siap2 b4 cuti..memang sakit paler memikirkannya :(

    Nohas --> InsyaAllah :)

    Prof --> Lagi sekali terima kasih prof..saya suka sangat :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah! :D aku pun baru received hadiah dr prof.. tak sangka termenang walaupn kat bawah2 je kekeke.. Blog prof memang best, baca je leh feeling, sb pengalaman sendiri, takde info cut paste bak kata ko..

    ReplyDelete
  7. Baguslah Na dah dapat hadiah tu :)
    Terima kasih kerana pujian tu :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah! Snapback tue mmg smart lar! :D

    ReplyDelete