December 15, 2016

Tokyo, Japan - Intro

Assalamualaikum...

Lama betul tak menaip...hmmm. Cerita pasal Langkawi saya hold dulu lah ek. Macam takde idea nak menulis sangat. Ni haa ada cerita baru..hehehe. Yang ni belum tahu lagi ada ke tak idea nak menulis. Entry ni just into dulu lah ek. 

Saya baru jer balik dari Tokyo pagi semalam. Tokyo adalah trip kedua saya ke Japan dalam tahun ini. Awal tahun ni saya ada ke Hokkaido. Di Hokkaido lah saya dapat melihat snow buat pertama kalinya dalam hidup saya ni. Dan di Tokyo pulak adalah kali pertama juga saya dapat melihat autumn. Syukur tak terhingga ke hadrat Ilahi yang memberi kesempatan untuk saya menyaksikan kedua-dua musim ini. 

Saya share dulu beberapa photo yang tak seberapa ni ye. Semua photo saya snap pakai hp saja sebab terlupa nak bawa camera :(


Golden leaves at Euno Park


Red leaves at Meiji Park

Night at Akihabara


Sunny day at Imperial Palace



Sunrise at Mount Fuji. View dari Lake Kawaguchiko

Ada banyak peristiwa manis dalam trip kali ni. Walaupun sekejap saja di bumi Japan ini, pengalaman yang saya alami sangat-sangat tidak dapat dilupakan. Nantikan cerita yang seterusnya dari saya ye ;)

4 comments:

  1. salam zila...lama betul rumah nie kosong xder tuan rumah..baru balik Tokyo rupernya....x sabar nak tgg cerita dari bumi jepun nie...cepat2 updet tauuuu

    ReplyDelete
  2. zila...cepat2 update. Sy tak sabar nak baca ttg jepun. My next trip.

    ReplyDelete
  3. autumn kat jepun mmg awesome.... :) www.mytravellicious.com

    ReplyDelete
  4. Azue --> Wsalam...a'a kosong, nasib baik tak berhantu..ehehe. InsyaAllah saya cepat2 update.

    Leez --> Wow next trip ek...okokokok

    Fadli --> :)

    ReplyDelete