April 30, 2013

Hai Malaysia...Saya ada di Korea (^_^)

Assalamualaikum...




Saat ini dan ketika ini saya berada di Seoul, Korea
Sepanjang berada di sini, cuaca sangat baik dan udara nyaman sekali.
Alhamdulillah semuanya dipermudahkan oleh Allah.
InsyaAllah saya akan share pengalaman kat sini pada masa akan datang..

Saya share sedikit sebanyak gambar yerr..hehe




Inilah salah satu impian saya..nak tengok bunga ni.Walaupun bukan musim bunga ni merimbun, saya bernasib baik dapat tengok sesetengah pokok yang merinbum..

Bai bai..cu :)

18 comments:

  1. subhanallah....cantiknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg cantik dan menakjubkan..kuasa Allah!! Time ni kelopak bunga ni gugur, angin yg terbangkn kelopak bunga ni..indah betul ketika tu.

      Delete
  2. Cantiknya view bestnya bila kau balik heeeee

    ReplyDelete
  3. Salam Zila

    Huh...tension Yong tengok bunga mekar itew....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila la yong tension lagi..hehe

      Delete
  4. Eh... pokok rhu masih gondol lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa, maybe time summer dia merimbun

      Delete
  5. jeles dengan ko zila, berpeluang tengok bunga sakura...tunggu citer ko pulak nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..hangnya trip pun ok sgt2. Ok orite

      Delete
  6. Salam,
    Wah cantiknya pemandangan dan tempat yang Zila pergi ni :) Bertuahnya

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum kak zila. alhamdullilah. dah selamat sampai ke sana. bestnya. kirim bunga hidup tu sekali tau. hahaha. kak, bape hari kat sana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam..dh slmt smpai mesia smlm. Akakpun silap xpetik bwk blik..hehe. 6ari je. Rasanya 3-4 dh ckup nak cover smua

      Delete
  8. bunga sakuraaa!!! haaaa jelez giler..sy sgt2 teringin nk tgok d real punya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila la jeles lg..hehe. Insyaallah 1 day dpt tgk.

      Delete
  9. wamboii..dah sampai ke Nami ye...jelezlah jugak!!

    ReplyDelete