October 9, 2012

CoMinG SooN :)


Assalamualikum...

Entry saya seterusnya ala-ala saja..just nak habiskan masa lapang..hehhe..nantikan yerrr!!!

11 comments:

  1. cally castle kt Perak! kannn..hihihi

    ReplyDelete
  2. Kopiolimauice ...bunyinya seakan2 ok..tapi ejaannya salah..hihihhi

    Janggel..wahhh...org situ rupanya..betul3

    ReplyDelete
  3. laa...apsal post awal sangat, hehe...hujung minggu nih aku sekeluarga akan merempit di Ipoh, ayuhlah !

    ReplyDelete
  4. Prof..maybe kut..saya rasa semcm jer masuk castle ni..mlm xleh tido..adakah Kelies errkkk..errr...grrrr

    Orga..pergi jgn x pergi..saya gi terkam gitu saja..xtau nak tuju ke mana :(

    ReplyDelete
  5. Tak pernah singgah di situ... setakat lalu jer.. Hubby tak nak singgah bergambar, keras katanya...

    ReplyDelete
  6. kak rozita..xde pape lah. Keras sebab castle tu dibuat dari batu..haha...gurau jer.

    ReplyDelete
  7. Saya nama je org perak tapi tak pernah masuk castle ni...

    Keras memang buat daripada batu...tapi ni lebih keras dpd batu...

    Student saya ada pi shooting kat situ, buat documentary, shooting sampai malam, ada macam2 berlaku depa dok cerita ....

    ReplyDelete
  8. Prof...huyooo..dasyat tu!!! Saya percaya smua tu ada..cuma belum masanya untuk dinampakkan dan minta2 tak nampak atau alami lah..hehe :)

    Tapi InsyaAllah takde papelah..gi waktu siang lebih afdal :)

    ReplyDelete