September 10, 2022

Summer in Egypt (Intro)

Assalamualaikum...

Hai semua. Saya nak share lagi satu memorable trip saya. Egypt ni boleh dikatakan takde pun dalam wish list saya. Kuasa Allah Yang Maha Esa...maka Dia bagi peluang untuk saya explore Egypt. Jom tengok sekilas lalu experiences saya...hehehe

 Menghayati view dari flight from Jeddah ke Cairo

Susuri Nile River di hari pertama di Cairo

Mengagumi keunikan Giza Pyramid
Mengenali zaman penjajahan Mohammad Ali
Menikmati keindahan Alexandria

Merasai bahang perit panas summer di Valley of the Kings, Luxor
Terkasima dengan tiang tinggi di Karnak Temple, Luxor

Memuji Kehebatan Allah SWT di Nile River, Luxor
Detik panic menaiki hot air balloon di Luxor

Tunggu ye my precious experience di Egypt selama seminggu.

Bai.



2 comments:

  1. One of my wishlists. Sudah planning my trip mahu pergi Egypt tapi mahu tanya sis beberapa info berkaitan dengan Egypt.

    ReplyDelete