June 21, 2011

ChERrY

Hmmm...sedap!!! itu lah yg dpt saya katakan bila mkn buah cherry yg fresh time kat London ritu. Susah nak explain betapa sedapnya buah ni. Boleh dpt kat mana2 supermarket..tapi harganya..adoiii..mahal sgt2. Kalo xsalah saya 1 bekas palstic dalam RM30 lebih. Yelah..buah ni senang rosak kalo xletak dlm fridge.

Time dlm flight nk balik Malaysia, saya lapar..so bukak la bungkusan buah ni utk makan. Kebetulan ada makcik tepi saya, saya bg dia sikit. Dia ckp dia suka sangat buah ni..menurut dia kalo gi turki, bergundi2 buah ni org jual. Rupa2nya makcik ni mmg kaki travel. Macam negara dia dah pergi..dia minta saya pergi negara2 timur tengah. Syok la sembang ngn makcik tu..membara2 dijiwa nak travel lagi dan lagi bila dgr cter dia.

Jom layan pic....Coca-cola cherry flavour ni mmg sedap..


Cherry pai ni saya jumpa kt McD London..sedap wa ckp lu

No comments:

Post a Comment