May 24, 2011

PorT diCkSoN




Semua org sure pernah pergi Port Dickson kan? saya suka sangat laut. Walaupun tak pandai berenang, tp saya suka laut...rasa syok jer kalo ombak pukul kat badan dan tarik ke dlm laut..kdg2 kalo dalam smpai bahupun saya berani..satu jer hotel saya suka stay. Hotel tu nama Regency Tanjung Tuan Beach Resort. Ada balcony facing to beach, senja2 boleh tengok sunset view. Banyak resort tepi pantai ala2 service apartment. Jgn lupa ke Coconut Grove restaurant. Sini boleh dapat mcm2 makanan. Dr balcony boleh tgk satu small island yg ada sebijik bungalow..ada org kata rumah tu milik seorg lawyer yang kaya.

Map ni maybe boleh bg direction kalo berminat nak stay kat sinilah..memang best sini. Beach kat sini antara beach yg bersih. Swimming poolpun ada.



Gambar kt sebelah ni yg saya sempat snap. Ni antara gambar paling saya suka. Time ni tengah mandi laut. Rendah sangat org ni turun..










Waktu2 petang plak, boleh minum teh kt coconut grove ni..syoknya sambil hirup udara segar..susah nak dapat kt KL suasana cmni. Jgn lupa try marble cheese cake..sodap wa ckp lu. Saya suka sangat minum earl gray tea..waktu malam dinner kt sini lg best..siap ada entertainment music lg..

No comments:

Post a Comment