May 6, 2011

Travel & Food

Semua org ada cara nak enjoy the life, cara saya travel and food. Travel maksudnya berjalan2 kat negeri atau negara org. Macam2 boleh learn dengan hobi travel ni, tapi kena korban duit sikit la. Jangan fikir travel ni macam bazir duit, anggap pengorbanan dari segi duit ini untuk membuka minda serta fikiran kita untuk berfikir lebih kedepan dan positif. Tanpa sedar saya sedikit teruja nak bekerja keras nak kumpul duit nak travel serta lebih berfikiran positif untuk menjadi seperti org sekeliling saya. Saya juga tak nak hari2 saya sama saja, saya perlu ceriakan hari2 saya dengan berlainan. Dengan travel, ia akan menjadi satu memori yang akan terpahat dalam minda dan akan menjadikan saya segar setiap hari.

Food satu lg hobi saya. Saya akan ceria bila makan makanan yg sedap serta berlainan hari2. Saya bukan saja suka makan luar tp suka masak juga. Saya selalu cuba resepi2 baru yang saya pernah rasa atau tgk kat tv. Kadang2 saya pandai2 modify. Saya suka gak jamu org makan. Dan xlupa nak dorg komen la..mmg syok bila org puji.

No comments:

Post a Comment