November 18, 2011

AiDilAdHa YaNg BeRmAkNa

Salam..

Maybe belum terlambat utk sy ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. Alhamdulillah kami semua adik-beradik dah melakukan ibadat korban sekali gus tahun ini. Ibadah korban kami kami 6 beradik termasuk arwah akak dan aqiqah utk arwah anak kepada arwah akak yang meninggal ketika arwah mengandung 6 bln. Dan arwah akak saya meninggal setelah seminggu anak arwah meninggal...Al-Fatihah untuk arwah. Terima kasih byk2 kepada ayah yg menyempurnakan ibadah korban untuk kami semua.

Thn ini saya beraya dengan anak buah baru. Sgt2 cute. Baby girl. Rasa bangga sangat, bila baju yg saya belikan diguna pkai utk hari raya...hehehe. Sempat jugak la saya snap sekeping dua pic anak buah saya ni. Yg plg best time beliau senyum..hehehe.



Ni lah saat2 yg plg happy bila sempat snap pic Nuriana yg sedang tersenyum...time ni mama dia baru abis pantang...masih terbau2 lg wanginya baby ga ni...mak jang syg Nurina..muahhh!!!



2nd day raya, saya gi celebrate birthday anak buah pulak. Akak saya buat utk 2 org anak dia serentak. Di samping tu, ayah minta akak buat mkn2 daging aqiqah...meriah sgt la time tu. Jom tgk pic...


Ni lah antara makanan2 yg akak sy sediakan. Nasi tomato lupa plak nk snap. Memang sedap la akak sy masak...hmmm nanti nk dia jd share partner restoran sy lah..heheh


Birthday cake yg mak drg tempah ni cantek tul. Asyik senyum jer dua beradik tu..hehe. Kek ni perisa laici, icing yg xberapa muak dan kek yg sgt lembut.


Si akak 5 tahun..yg adik plak 4 tahun.


My brother dtg bwk lagi cake...bila sy buka jer reben tu...anak2 buah smua pakat amik kepingan2 coklat tu...dengan nenek2 drg sekali..hehehe


Time cmni sporting giler...time2 lain bercakaran..isk isk isk

No comments:

Post a Comment