July 26, 2011

iTiK GoLeK

"Itik golek"...perkataan nilah yg ada kt belakang uniform waiter n waitress kt restaurant yg saya pergi smlm. Restaurant ni baru jer bukak kat Giant Kota Damansara..sebelah dengan Kenny Rogers..opposite Wendy. Makanan kat sini boleh tahan. Selalunya kalo mlm saya ngajar tuition, saya xmasak..makan kt luar jer sbb penat.

Nak pelawa makanpun xbleh kan?? so saya nak pelawa ushar jer k!!! jom ushar..sok2 leh try plak..ye tak?? (-_o)


Papepun tgk menu dulu...hehehe...ada hidangan ayam dan itik kt sini..semuanya tergolek2.



Saya bertemankan akak saya..my pebret of cos paha ayam..set cam saya ni lebih kurang RM12++. Ada nasi cam ujan panas..sos sgt best..xpedas sgt..kita boleh pilih muffin atau cookies...sweet corn atau kacang panggang...set akak saya ni 3 betul wing n fries. Dia pilih cookies dan saya pilih blueberry muffin.

Tak sangka kan?? Demam2 cmnipun saya larat plak berblog..maybe saya ni pesyen suka brcerita kut. Hopefully cter2 saya ni leh jd bahan reference org lain. Dulu2 time ada opismate yg sgt2 mesra..kami suka cter2 hal tmpt mkn best..dan masakkan..skrg dah lain..hmmmm. Akibat saya ni xsihat rini...xsabar2 nak balik...ntah apa layanan akan dpt bila balik nanti...hehehe. Sure heran apa yg saya ckp kan?? My sis la..dia sure akan bw mkn makanan yg saya nak ma..bestnya kalo dpt mkn ketam...aduhhh...nyam nyam nyam!!!!!
Mcm selalulah...pas dah kenyang2 sure dia ckp saya ni gemuk la...montel la..yg peliknya dia mknlah byk manapun..still kurus kering..

No comments:

Post a Comment