September 15, 2011

My sTuDenTs

Salam....

Entry kali ni saya tujukan to all my students...saya doakan kalian dpt mengharungi UPSR dengan jayanya. Hari isnin lepas adalah lastday saya ngajar dorg. Jgn sangka saya ni cikgu sekolah..saya ni sebenarnya cikgu tuition jer (partime). Tak sangka dah 3 tahun saya kat tuition center ni...yg plg best bila student2 yg dah pergi form 1 form 2 still ingat saya bile jumpa..saya dah tak berapa nak cam dah.

Saya ni suka lupa nama2 student..yela la..ramai..mcmana nk igt. So bila dlm kelas, saya akan panggil drg dgn panggilan dato' dan datin..kadang2 makcik ngn pakcikpun ada. Syok tengok keletah drg..kadg2 bila time nk leasure2 (sembang2)...berebut2 nk cter kt saya itu ini...reyuh satu class. Sejuk hati bila time balik srg2 dtg salam cium tangan...yg india dan cinapun camtu. Bila ngajar ni...nikmatnya mmg tak terhingga..semua stress hilang..problem kt opis tak teringat langsung..class sy mmg enjoy sbb saya layan drg mcm fren. Kadang2 tersenyum2 drg2 bila teringat telatah drg...dan plg best bila cukup bulan dpt gaji :P

Yg lg best..student india selalu share tamil movie yg baru...kdg2 kitaorg komen2 movie2 yg kitaorg tgk...saya kalo movie yg Vijay ke Surya ke berlakon...mmg xlepas punya...hehe


Yg ni standard 4 & 5...nakal2 budak2 ni...asyik nak ajak sembang jer..maybe sy ajar drg sampai October jer..then jumpa lg December ni


Ni standart 6....happening sgt class dgn drg ni. Yg form 1 saya xsempat nak snap..

No comments:

Post a Comment