August 3, 2013

Puasa..Puasa..Raya...Raya :)

 Assalamualaikum....

Sempena nak raya ni kena la sapu segala sawang dah habuk. Dekat sebulan AkuLoveTravel tak bersiaran..hehehe. Entry kali ni bukan la apa sangat..just nak share activity saya sepanjang bulan puasa dan sempena nak raya ni. Best sangat puasa kali ni. Company lanjer buffet dua kali ouls..hehehe. Jom la layan photo.


 Sebelum bulan puasa saya dah berazam nak bawak mak dan ayah berbuffet di hotel..akhirnya tercapai. Ianya adalah 1st time untuk diaorang. Bangga saya rasa bila tengok mak dan ayah happy. Hotel Sri Malaysia adalah paling dekat dengan kampung saya kat Penang tu..sebab itulah saya pilih hotel ni.



 berbuka puasa kat sini memang terbaik lah. Yang spoilnya dorang hantar pancake yang atasnya 1 scope ice cream 15min sebelum berbuka..cair la..bengang saya time ni. Kat sini juga ada buffet ramadhan. Boleh order semahu-mahunya..hehehe




 Disini pun boleh order semahu-mahunya...memang terbaik. Menunya banyak seafood.



Kat sini pulak company sponsor berbuka. Alhamdulillah



Another 1 buffet boss lanjer..heheeh. Paling best lah nih...







 Dan berbuka di peberet restoran saya... 





Dan juga berpeluang shopping chocolate di Chocolate Museum



Duit raya dah tersedia...tak sabar nak raya. Shopping punya shopping...makan punya makan..tak sedar duit makin habis...wakakaka. 

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

Saya belum berkesempatan nak share rupa photobook saya..balik berbuka kat kampung ritu terus tertinggal kat kampung. Maybe next entry saya akan share kat sini. Nantikan entry travel pada bulan September akan datang..saya akan share 1 lagi travel location yang hopefully menarik..tapinya saya belum lagi sampai la....hahaha. Flight ticket semua dah beli...locationnya biar saya rahsiakan dulu..baru la surprise..hehe. Ok uols..ai mau balik kampung jap gi..see ya.

8 comments:

  1. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Zila...Maaf Zahir Batin...hati-hati di jalan raya... =D

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya..semoga bergembira bersama family di hari mulia..

    ReplyDelete
  4. Seronoknya dapat berbuka dengan mak bapak :)

    Tomyam tu nampak sedap. Terliur tengok siang siang hari ni :P

    Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin & Hati-hati di Jalan Raya.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Zila, JM ingin mohon maaf Zahir dan Batin kiranya sepanjang perkenalan kita di alam maya ni..maybe ada komen2 JM yang mengguris hati tanpa JM sedar mohon maaf yer jgn di simpan dalam hati tau :-)

    September?...travel lagi..alahhh..rahsia lah pulak..berdebar nk tahu lokasi :-)

    ReplyDelete
  6. Salam...

    Tq semua kawan2 yang komen ni. Saya baru start keje rini..rasa segar untuk memula ari pertama selepas lama bercuti...

    ReplyDelete
  7. Salam aidilfitri dari ciku juga.

    ReplyDelete
  8. wow...puas hati dpt bawa parents berbuka puasa di hotel kan... anyway...salam aidil fitri dari sy ;)

    ReplyDelete